لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
می خواهیم قدرتمان را در اروپا ثابت کنیم

می خواهیم قدرتمان را در اروپا ثابت کنیم

پاول ندود بازیکن محبوب سابق یوونتوس که در مراسم قرعه کشی امروز لیگ قهرمانان به عنوان یکی از نمایندگان یووه حاضر بود پس از این مراسم و مشخص شدن قرعه بیانکونری در مصاحبه با " اسکای اسپورت " اینگونه گفت :


" ما هنوز راه زیادی برای پیش رفتن داریم و با توجه مشکلاتی که بدلیل مصدومیت های اخیر برای ما بوجود آمده باید با مدیریت کردن بازیکنانی که داریم پیشروی کنیم "

" من چیزهای غلطی می شنوم در مورد اینکه ما رقابت قهرمانی را بُرده ایم. این اصلا درست نیست چراکه هنوز بازی های زیادی باقی مانده . پس شما باید در لحظه زندگی کنید و برای مدیریت بازیکنان یک راه درست و صحیح را انتخاب کنید بخصوص در زمان فعلی "

" من به آلگری و همه عوامل تیم تبریک می گویم که کار شگفت انگیزی کردند. او همچنان گذشته خود را به یاد دارد اما باید دانست که چهار سال در تیم بزرگی مانند میلان کار کرده و حالا تجربه های خودش را به تیم ما آورده "

" او واقعا فوق العاده شاگردانش را رهبری کرد، من امیدوارم که همینگونه ادامه دهد و در آینده همین نتایج را برای ما بگیرد "

بازی با دورتموند به بازیکنان این خودباری را داد که در اروپا قوی هستند ؟ 

" بله ،عالی گفتید همانگونه که من هم تیم را از خارج از این مجموعه همینگونه دیدم. تیمی منسجم ، دادن فضای کم در خط هافبک به حریف با دوندگی زیاد و داشتن ابتکار . قبل از هر چیز تصور می کنم که بازیکنانی با عملکردی چشمگیر در اجرای وظایف خود بودند "

از سال 1996 که شما قهرمان اروپا شدید، بر روی لیگ ایتالیا تمرکز کردید و خیلی لیگ قهرمانان را جدی نگرفتید .

" نه، مطمئنا اینگونه نیست. زیرا برای خود من دقیقا بر خلاف این اتفاق افتاده . ما در سال 2003 در لیگ قهرمان شدیم و در نهایت در فینال با اشتباهاتی کوچک قهرمان نشدیم "

" شما باید برای همه بازی ها آماده باشید، در هر بازی با نهایت انگیزه حاضر شوید. شما تنها در اینصورت می توانید پیشروی کنید و در غیر اینصورت دچار مشکل می شوید "

یوونتوس - موناکو ؟

" ما تنها تمرکز کرده ایم که ثابت کنیم در اروپا قدرتمند هستیم و باید بگویم که من هر دو دیدار موناکو در مرحله یک چهارم نهایی را دیدم و آن ها اصلا با خوش شانسی به اینجا نرسیده اند. آن ها دو بازی فوق العاده انجام دادند اگرچه در بازی ِ دوم کمی بیشتر سختی کشیدند . اما باید بگویم که در ورزشگاه امارات در لندن تحت تاثیر قرار گرفتم "

" آن ها شاید در بیرون از خانه از یک بازی خانگی ، خطرناک تر باشند و ما باید خیلی مراقب باشیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: